662 Episoder

  1. EP# 321: Top 5 værste KPI'er at måle din marketing ud fra

    Udgivet: 24.5.2019
  2. EP #320: YouTube Lead Ads kommer!

    Udgivet: 20.5.2019
  3. EP #319: B2B Marketing Attribution feat. Lars Grønnegaard

    Udgivet: 16.5.2019
  4. EP #318: Segment.com for Marketers feat. Ole Dallerup

    Udgivet: 14.5.2019
  5. EP #317: Er PR ... DØD?

    Udgivet: 8.5.2019
  6. EP #316: De 2 bedste og 2 værste attributionsmodeller (& fremtiden for attribuering)

    Udgivet: 6.5.2019
  7. EP #315: 7 Start-up fejl, du skal undgå for at få succes

    Udgivet: 1.5.2019
  8. EP #314: 4 ting Man Crates har gjort helt rigtigt

    Udgivet: 29.4.2019
  9. EP #313: 6 metoder til at skabe mere salg via Social Proof

    Udgivet: 22.4.2019
  10. EP #312: Mål offline konverteringer med Facebook Offline Event Sets

    Udgivet: 15.4.2019
  11. #311: Sådan laver du en Remote Marketing-afdeling

    Udgivet: 12.4.2019
  12. EP #310: Earned vs. Bought Linkbuilding

    Udgivet: 10.4.2019
  13. EP #309: Marketing af events og via events

    Udgivet: 8.4.2019
  14. EP #308: Kom ind i maskinrummet: Her bliver vores marketingbudget brugt lige nu

    Udgivet: 5.4.2019
  15. EP #307: 7 metoder til flere tilmeldinger til din nyhedsbrevsliste - 2019-edition

    Udgivet: 31.3.2019
  16. EP #306: Her er de 3 grunde til at Sleeknote har fået trykt 500 bøger

    Udgivet: 27.3.2019
  17. EP #305: Sådan får du succes med Influencer Marketing i 2019

    Udgivet: 24.3.2019
  18. EP #304: Churn: Hvad vi gør, når vi taber en kunde (og hvad vi burde gøre)

    Udgivet: 22.3.2019
  19. EP #303: Chrome Extensions for marketing

    Udgivet: 19.3.2019
  20. EP #302: Blended CAC - Problemet med Facebook og Google Ads, du ikke kender

    Udgivet: 18.3.2019

18 / 34

Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.