Marketing Brief
En podcast af Emil Kristensen & Halfdan Timm
662 Episoder
-
EP #281: Vi kommer med 7 Marketing-forudsigelse for 2019
Udgivet: 6.1.2019 -
EP #280: Sæt mål som Google med OKR
Udgivet: 4.1.2019 -
EP #279: 9 Marketing and Management Bøger
Udgivet: 2.1.2019 -
EP #278: Hvad koster det egentligt at sælge på Amazon?
Udgivet: 10.12.2018 -
EP #277: Vores 3 største learnings i Facebook Attribution (indtil nu)
Udgivet: 7.12.2018 -
EP #276: De 3 grunde til, at Facebook sporer for FÅ salg til sig selv
Udgivet: 5.12.2018 -
EP #275: Vores største marketing-brølere i 2018
Udgivet: 3.12.2018 -
EP #274: Prioritering af tid i en marketing-afdeling
Udgivet: 29.11.2018 -
EP #273: 5 learnings om AI & Machine Learning fra Adobe Symposium
Udgivet: 26.11.2018 -
EP #272: 5 ting Gymshark gør helt rigtigt
Udgivet: 7.11.2018 -
EP #271: Januar er den nye december for webshops feat. Dennis Drejer
Udgivet: 6.11.2018 -
EP #270: Sådan skaffer du 50 ansøgninger til dit marketing-job
Udgivet: 5.11.2018 -
EP #269: Sådan 2x'er du din CTR i Google Display med ét hack
Udgivet: 2.11.2018 -
EP #268: Data Driven Attribution & Facebook Attribution
Udgivet: 1.11.2018 -
EP #267: 5 ting Skatepro gør helt rigtigt
Udgivet: 31.10.2018 -
EP #266: 6 tips til mere salg på Black Friday 2018
Udgivet: 28.10.2018 -
EP #265: Facebooks "Total Value System" bestemmer, om den annonce vises - Sådan virker det
Udgivet: 26.10.2018 -
EP #264: Airtame vs. Sleeknote vs. Obsidian: Content Marketing battle
Udgivet: 24.10.2018 -
EP #263: Produktlancering med Steffen Hedebrandt
Udgivet: 21.10.2018 -
EP #262: Webinars som marketing
Udgivet: 19.10.2018
Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.