662 Episoder

  1. EP #261: Giver det mening at arbejde sent?

    Udgivet: 17.10.2018
  2. EP #260: Bør cold calling være del af dit marketing-og-salgs-mix?

    Udgivet: 15.10.2018
  3. EP #259: MRR (Monthly Recurring Revenue) - Måske det vigtigste tal i vores forretning

    Udgivet: 9.10.2018
  4. EP #258: Marketingbudgetter - Vores, jeres og anbefalinger

    Udgivet: 7.10.2018
  5. EP #257: Sådan bruger de 414 største danske e-commercevirksomheder Facebook annoncering

    Udgivet: 2.10.2018
  6. EP #256: Hack dit billedmateriale for 33 % flere salg på Facebook & Instagram

    Udgivet: 30.9.2018
  7. EP #254: Adobe køber Marketo - Hvad er fremtidens marketing automation system?

    Udgivet: 28.9.2018
  8. EP #255: Marketing vs. Salgsafdeling

    Udgivet: 28.9.2018
  9. EP #253: Måske det bedste netværkshack nogensinde

    Udgivet: 23.9.2018
  10. EP #252: Vores bud på 3 skills, den digitale marketer anno 2018 bør have

    Udgivet: 20.9.2018
  11. EP #251: Custom Intent + Facebook Retargeting = 2018s killer combo

    Udgivet: 18.9.2018
  12. Google Signals: Endeligt kommer Cross Device Tracking til Google Analytics

    Udgivet: 11.9.2018
  13. Emil har altid frarådet HubSpot - nu er Sleeknote selv skiftet

    Udgivet: 10.9.2018
  14. Dine Facebook splittests er ramt af selection bias: Her er løsningen

    Udgivet: 6.9.2018
  15. Hvad gør du, når du ikke kan skalere Facebook & Google Ads mere?

    Udgivet: 2.9.2018
  16. (Den store misforståelse om) Kvalitet vs. Frekvens

    Udgivet: 30.8.2018
  17. EP #245 Den bedste marketingkanal er kundeservice - Sådan bruger du den

    Udgivet: 28.8.2018
  18. GDPR i retrospekt: Så hvad betød det egentligt?

    Udgivet: 26.8.2018
  19. EP #243: Vores bedste tips til at minimere churn

    Udgivet: 22.8.2018
  20. EP #242: Gammelt indhold på nye flasker

    Udgivet: 20.8.2018

21 / 34

Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.