662 Episoder

  1. EP #241: Annoncering i Instagram Stories (og hvorfor Facebooks aktie er faldet 20 %)

    Udgivet: 15.8.2018
  2. EP #240: 51 % af jer oplever stigende konkurrence og mindre afkast

    Udgivet: 13.8.2018
  3. EP #239: Derfor investerer Obsidian 250.000 kr. i Facebook Lead Ads nu (igen)

    Udgivet: 10.8.2018
  4. EP #238: 6 actionable hacks til at øge CTR i AdWords

    Udgivet: 8.8.2018
  5. EP #237: Bottom Funnel Marketing (3/3)

    Udgivet: 6.8.2018
  6. EP #236: Mid Funnel Marketing (2/3)

    Udgivet: 3.8.2018
  7. EP #235: Top Funnel Marketing (1/3)

    Udgivet: 1.8.2018
  8. EP #234: Sådan lader du Facebooks algoritme gøre alt arbejdet for dig

    Udgivet: 31.7.2018
  9. EP #233: Social Selling

    Udgivet: 27.7.2018
  10. EP #232: Hvad koster det at ranke #1 på "kviklån" i 2018?

    Udgivet: 25.7.2018
  11. EP #231: Emil kan se, din virksomhed har besøgt Sleeknote (IP Tracking)

    Udgivet: 23.7.2018
  12. EP #230: Hvad gør du, når dine marketing-kanaler bliver dyrere og dyrere hele tiden?

    Udgivet: 17.7.2018
  13. EP #229: 5 ting Saxo gør helt rigtigt i deres marketing og på website

    Udgivet: 12.7.2018
  14. EP #228: Sådan udregner du livstidsværdien (CLV) med Facebook Analytics

    Udgivet: 10.7.2018
  15. EP #227: Content marketing med Christoffer Larsen fra Famly

    Udgivet: 9.7.2018
  16. EP #226: Sådan laver du et succesfuldt Content Relaunch

    Udgivet: 6.7.2018
  17. EP #225: Sådan laver du et Content Audit

    Udgivet: 4.7.2018
  18. EP #224: Nu kan du se dine konkurrenters Facebook annoncer

    Udgivet: 2.7.2018
  19. EP #223: Skal du kopiere dine konkurrenter?

    Udgivet: 26.6.2018
  20. EP #222: Forudsig folks behov med Facebook og Google - og markedsfør før konkurrenterne

    Udgivet: 22.6.2018

22 / 34

Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.