Marketing Brief
En podcast af Emil Kristensen & Halfdan Timm
662 Episoder
-
EP #241: Annoncering i Instagram Stories (og hvorfor Facebooks aktie er faldet 20 %)
Udgivet: 15.8.2018 -
EP #240: 51 % af jer oplever stigende konkurrence og mindre afkast
Udgivet: 13.8.2018 -
EP #239: Derfor investerer Obsidian 250.000 kr. i Facebook Lead Ads nu (igen)
Udgivet: 10.8.2018 -
EP #238: 6 actionable hacks til at øge CTR i AdWords
Udgivet: 8.8.2018 -
EP #237: Bottom Funnel Marketing (3/3)
Udgivet: 6.8.2018 -
EP #236: Mid Funnel Marketing (2/3)
Udgivet: 3.8.2018 -
EP #235: Top Funnel Marketing (1/3)
Udgivet: 1.8.2018 -
EP #234: Sådan lader du Facebooks algoritme gøre alt arbejdet for dig
Udgivet: 31.7.2018 -
EP #233: Social Selling
Udgivet: 27.7.2018 -
EP #232: Hvad koster det at ranke #1 på "kviklån" i 2018?
Udgivet: 25.7.2018 -
EP #231: Emil kan se, din virksomhed har besøgt Sleeknote (IP Tracking)
Udgivet: 23.7.2018 -
EP #230: Hvad gør du, når dine marketing-kanaler bliver dyrere og dyrere hele tiden?
Udgivet: 17.7.2018 -
EP #229: 5 ting Saxo gør helt rigtigt i deres marketing og på website
Udgivet: 12.7.2018 -
EP #228: Sådan udregner du livstidsværdien (CLV) med Facebook Analytics
Udgivet: 10.7.2018 -
EP #227: Content marketing med Christoffer Larsen fra Famly
Udgivet: 9.7.2018 -
EP #226: Sådan laver du et succesfuldt Content Relaunch
Udgivet: 6.7.2018 -
EP #225: Sådan laver du et Content Audit
Udgivet: 4.7.2018 -
EP #224: Nu kan du se dine konkurrenters Facebook annoncer
Udgivet: 2.7.2018 -
EP #223: Skal du kopiere dine konkurrenter?
Udgivet: 26.6.2018 -
EP #222: Forudsig folks behov med Facebook og Google - og markedsfør før konkurrenterne
Udgivet: 22.6.2018
Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.