662 Episoder

  1. EP #181: Når podcast som markedsføring ikke virker

    Udgivet: 1.3.2018
  2. EP #180: Emil søger en Inbound Sales ansvarlig - eller gør han?

    Udgivet: 26.2.2018
  3. EP #179: 5 ting som Unisport gør helt rigtigt

    Udgivet: 23.2.2018
  4. EP #178: Vi taler om opkøb af blogs, tjenester og virksomheder

    Udgivet: 21.2.2018
  5. EP #177: Facebook Analytics

    Udgivet: 19.2.2018
  6. EP #176: Hvem ejer din data - dig eller dit bureau?

    Udgivet: 12.2.2018
  7. EP #175: Facebook Retargeting anno 2018

    Udgivet: 7.2.2018
  8. EP #174: Google Chromes nye Adblocker fra 15. februar 2018

    Udgivet: 2.2.2018
  9. EP #173: Amazon kommer til Danmark (på et tidspunkt)

    Udgivet: 31.1.2018
  10. EP #172: YouTube Annoncering med Anders Møller Qwist

    Udgivet: 29.1.2018
  11. EP #171: Facebooks 2018-newsfeed opdatering

    Udgivet: 25.1.2018
  12. EP #170: Voice Search - Det nye sort?

    Udgivet: 23.1.2018
  13. EP #169: YouTube SEO

    Udgivet: 19.1.2018
  14. EP #168: Snapchat annoncering er kommet til Danmark - Skal du igang?

    Udgivet: 17.1.2018
  15. EP #167: 5 ting Boozt.com gør helt rigtigt

    Udgivet: 15.1.2018
  16. EP #166: Batman & Robin-tilgangen til opgaver - inspireret af Sleeknote

    Udgivet: 12.1.2018
  17. EP #165: NPS - Det eneste vigtige tal i din forretning (Net Promoter Score)

    Udgivet: 10.1.2018
  18. EP #164: Vores (marketing)-fokus for 2018

    Udgivet: 8.1.2018
  19. EP #163: E-mail Services & Tools

    Udgivet: 20.12.2017
  20. EP #162: Leadgenerering med konkurrencer på Facebook og Instagram

    Udgivet: 19.12.2017

25 / 34

Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.