662 Episoder

  1. EP 161: E-mail Marketing Automation

    Udgivet: 12.12.2017
  2. EP #160: Hvorfor du skal skrive en bog (jyske dollars - og mere til)

    Udgivet: 12.12.2017
  3. EP #159: Skal du gå til online marketing konferencer?

    Udgivet: 12.12.2017
  4. EP #158: Sådan virker spamfilteret i 2017 - feat. David McNally fra Ubivox

    Udgivet: 8.12.2017
  5. EP #157: Branding

    Udgivet: 7.12.2017
  6. EP #156: Skal du lave et podcast for at markedsføre din virksomhed?

    Udgivet: 5.12.2017
  7. EP #155: 3 vigtige ting, Halfdan lærte hos Facebook Agency Day i Dublin

    Udgivet: 4.12.2017
  8. EP #154: Skal du stadig lave linkbuilding i 2018 - og hvordan gør du?

    Udgivet: 1.12.2017
  9. EP #153: E-mail marketing med Søren Sieg Jensen og Dennis Drejer

    Udgivet: 29.11.2017
  10. EP #152: Markedsføring via konferencer - med Mette Will fra IBA

    Udgivet: 27.11.2017
  11. EP #151: Account Based Marketing (B2B Marketing)

    Udgivet: 24.11.2017
  12. EP #150: De 3 vigtigste ting, vi har lært om online marketing i 2017

    Udgivet: 22.11.2017
  13. EP #149: Det nødvendige mindset for at skalere din e-commercevirksomhed - med Dennis Drejer og Søren Sieg Jensen

    Udgivet: 19.11.2017
  14. EP #148: Køber man stadig plads i e-mails og Facebook-opslag?

    Udgivet: 15.11.2017
  15. EP #147: ActiveCampaign vs. Mailchimp

    Udgivet: 13.11.2017
  16. EP #146: 2 vigtige opdateringer til Facebook: Dynamisk annonceindhold og Optimering efter værdi

    Udgivet: 10.11.2017
  17. EP #145: En episode om marketing-praktikanter - for virksomheden OG praktikanten

    Udgivet: 9.11.2017
  18. EP #144: CPA på Facebook stiger, jo flere penge du bruger

    Udgivet: 7.11.2017
  19. EP #143: Måske den første succesfulde case med LinkedIn-annoncering i verden

    Udgivet: 2.11.2017
  20. EP #142: Vores bedste tips til crowdfunding-kampagner (inkl. Facebook ads)

    Udgivet: 27.10.2017

26 / 34

Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.