662 Episoder

  1. EP #141: Hvilke kunder vil du gerne have?

    Udgivet: 26.10.2017
  2. EP #140: 6 tricks med Google Tag Manager

    Udgivet: 23.10.2017
  3. EP #139: Hvorfor virker din content marketing ikke?

    Udgivet: 16.10.2017
  4. EP #138: (Gen)aktivering af gammel e-mailliste

    Udgivet: 11.10.2017
  5. EP #137: ROI / ROAS - Hvad bruger vi og hvad er fremtiden?

    Udgivet: 9.10.2017
  6. EP #136: E-mail-indsamling for B2C med Facebook-konkurrencer

    Udgivet: 6.10.2017
  7. EP #135: Har vi begravet gæsteblogging?

    Udgivet: 4.10.2017
  8. EP #134: Effektivt arbejde derhjemme - Myte eller løsningen på dine problemer?

    Udgivet: 2.10.2017
  9. EP #133: Leadscoring (Triggers & Actions)

    Udgivet: 29.9.2017
  10. EP #132: Slide-ins og pop-ups kan SÅ meget mere end e-mailindsamling

    Udgivet: 27.9.2017
  11. EP #131: Hvorfor Facebook og Google Analytics ALDRIG vil blive enige - og hvorfor Facebook har mere ret (People based vs. Cookie based tracking)

    Udgivet: 25.9.2017
  12. EP #130: PR med Jacob Risgaard fra Coolshop (inkl. Jacobs trick, hvis journalist ringer, og du ikke har et svar)

    Udgivet: 21.9.2017
  13. EP #129: 6 vilde tal fra Dansk E-handelsrapport 2017 (Det går godt!)

    Udgivet: 20.9.2017
  14. EP #128: Community building med Mattis Curth (Artland)

    Udgivet: 12.9.2017
  15. EP #127: Segmentering af din e-mailliste

    Udgivet: 11.9.2017
  16. EP #126: Erfaringer med chatbots på Facebook for 3 danske virksomheder

    Udgivet: 5.9.2017
  17. EP #125: Content curation (og hvorfor et blogindlæg ikke længere er nok)

    Udgivet: 4.9.2017
  18. EP #124: Promovering af arrangementer med online marketing

    Udgivet: 1.9.2017
  19. EP #123: Marketing i krisetider (Ulven kommer!)

    Udgivet: 31.8.2017
  20. EP #122: Hvordan ser en typisk uge ud for en bureau- og SaaS-founder?

    Udgivet: 30.8.2017

27 / 34

Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.