Marketing Brief
En podcast af Emil Kristensen & Halfdan Timm
662 Episoder
-
EP #121: (Huller i) Customer Journey
Udgivet: 29.8.2017 -
EP #120: Crash-course i GDPR (Den nye persondataforordning)
Udgivet: 28.8.2017 -
EP #119: Vi snakker om, hvorfor nogle webshops bare ikke vækster
Udgivet: 23.8.2017 -
EP #118: Mulige actions med marketing automation
Udgivet: 17.8.2017 -
EP #117: CAC - Customer Acquisition Cost
Udgivet: 16.8.2017 -
EP #116: Facebook straffer nu langsomme landingssider på mobilen (og vil have dig til at bruge Canvas & Lead Ads)
Udgivet: 14.8.2017 -
EP #115: Marketing i born global-virksomheden AirHelp med Henrik Zillmer
Udgivet: 1.8.2017 -
EP #114: Henrik Zillmer fra Airhelp om Y Combinator, Rocket Internet og iværksætteres største fejl i dag
Udgivet: 31.7.2017 -
EP #113: (Emils) overvejelser før et digitalt produkt
Udgivet: 26.7.2017 -
EP #112: Hvis Marketing Brief VIPs skulle starte som konsulenter, ville de vælge det her
Udgivet: 25.7.2017 -
EP #111: Skal du optimere efter KLIK eller KONVERTERINGER på Facebook?
Udgivet: 20.7.2017 -
EP #110: Målsætninger og personlig udvikling i Sleeknote og Obsidian
Udgivet: 18.7.2017 -
EP #109: Bedre emnelinjer til e-mail marketing (og hvorfor open rate ikke er den ultimative KPI)
Udgivet: 14.7.2017 -
EP #108: Er det blevet sværere at skalere med online markedsføring?
Udgivet: 13.7.2017 -
EP #107: Virker "Brute Force SEO" stadig i 2017?
Udgivet: 12.7.2017 -
EP #106: Black Friday 2017 til webshops
Udgivet: 11.7.2017 -
EP #105: LinkedIn Lead Gen Ads vs. Facebook Lead Ads
Udgivet: 10.7.2017 -
EP #104: Vi bruger Slack for at slippe for e-mails
Udgivet: 4.7.2017 -
EP #103: Chatbots (på Facebook) - Et trick, du bør bruge nu + fremtiden
Udgivet: 3.7.2017 -
EP #102: Scrum for marketingafdelinger
Udgivet: 29.6.2017
Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.