662 Episoder

  1. EP #121: (Huller i) Customer Journey

    Udgivet: 29.8.2017
  2. EP #120: Crash-course i GDPR (Den nye persondataforordning)

    Udgivet: 28.8.2017
  3. EP #119: Vi snakker om, hvorfor nogle webshops bare ikke vækster

    Udgivet: 23.8.2017
  4. EP #118: Mulige actions med marketing automation

    Udgivet: 17.8.2017
  5. EP #117: CAC - Customer Acquisition Cost

    Udgivet: 16.8.2017
  6. EP #116: Facebook straffer nu langsomme landingssider på mobilen (og vil have dig til at bruge Canvas & Lead Ads)

    Udgivet: 14.8.2017
  7. EP #115: Marketing i born global-virksomheden AirHelp med Henrik Zillmer

    Udgivet: 1.8.2017
  8. EP #114: Henrik Zillmer fra Airhelp om Y Combinator, Rocket Internet og iværksætteres største fejl i dag

    Udgivet: 31.7.2017
  9. EP #113: (Emils) overvejelser før et digitalt produkt

    Udgivet: 26.7.2017
  10. EP #112: Hvis Marketing Brief VIPs skulle starte som konsulenter, ville de vælge det her

    Udgivet: 25.7.2017
  11. EP #111: Skal du optimere efter KLIK eller KONVERTERINGER på Facebook?

    Udgivet: 20.7.2017
  12. EP #110: Målsætninger og personlig udvikling i Sleeknote og Obsidian

    Udgivet: 18.7.2017
  13. EP #109: Bedre emnelinjer til e-mail marketing (og hvorfor open rate ikke er den ultimative KPI)

    Udgivet: 14.7.2017
  14. EP #108: Er det blevet sværere at skalere med online markedsføring?

    Udgivet: 13.7.2017
  15. EP #107: Virker "Brute Force SEO" stadig i 2017?

    Udgivet: 12.7.2017
  16. EP #106: Black Friday 2017 til webshops

    Udgivet: 11.7.2017
  17. EP #105: LinkedIn Lead Gen Ads vs. Facebook Lead Ads

    Udgivet: 10.7.2017
  18. EP #104: Vi bruger Slack for at slippe for e-mails

    Udgivet: 4.7.2017
  19. EP #103: Chatbots (på Facebook) - Et trick, du bør bruge nu + fremtiden

    Udgivet: 3.7.2017
  20. EP #102: Scrum for marketingafdelinger

    Udgivet: 29.6.2017

28 / 34

Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.