662 Episoder

  1. EP #599: Marketing i fremtiden: 3 Forudsigelser og tendenser for 2023

    Udgivet: 5.1.2023
  2. EP #598: Sådan planlægger du dig til success i 2023

    Udgivet: 27.12.2022
  3. EP #597: Virker webinars stadig? (Og en case, hvor det gjorde!)

    Udgivet: 22.12.2022
  4. EP #596: 7 tips til hvordan du kan bruge prissætning til at sælge mere

    Udgivet: 6.12.2022
  5. EP #595: 3 kilder til konverteringshævende splittests

    Udgivet: 22.11.2022
  6. EP #594: Udsolgt konference: Sådan gjorde vi

    Udgivet: 17.11.2022
  7. EP #593: Document Ads er kommet til LinkedIn: Så godt virker de

    Udgivet: 15.11.2022
  8. EP #592: Bruger du 90 % af budgettet på de 10 % i bunden? Create vs Capture Demand

    Udgivet: 20.10.2022
  9. EP #591: Nu har Facebook også Performance Max: Advantage+ Shopping

    Udgivet: 18.10.2022
  10. EP #590: Hvordan værdisætter du SaaS?

    Udgivet: 13.10.2022
  11. EP #589: De 3 grundpiller i Konverteringsoptimering for webshops

    Udgivet: 6.10.2022
  12. EP #588: Søstrene Grene fik 2x ROAS ved at 3x’e budgettet

    Udgivet: 27.9.2022
  13. EP #587: 7 tips til at ansætte high-performing marketers

    Udgivet: 13.9.2022
  14. EP #586: Avanceret Matching på Facebook: Hvad er det, og hvordan får du mest værdi ud af det?

    Udgivet: 8.9.2022
  15. EP #585: Dark Funnel - hype or fake?

    Udgivet: 6.9.2022
  16. EP #584: Googles 5 tips til lavere klikpriser i Google Ads

    Udgivet: 1.9.2022
  17. EP #583: 3 metoder til sikker hastighedsoptimering hver gang (SEO & CRO)

    Udgivet: 30.8.2022
  18. EP #582: Vi ser 2018-priser på Facebook lige nu: Sådan kan du udnytte det

    Udgivet: 25.8.2022
  19. EP #581: Marketing i Danmark og USA: Emils erfaringer efter 3 måneder i Drip

    Udgivet: 23.8.2022
  20. EP #580: 8 kampagne-metoder til mere salg, der IKKE er rabat

    Udgivet: 16.8.2022

4 / 34

Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.