662 Episoder

  1. EP #619 Alternativer til Google Analytics

    Udgivet: 11.5.2023
  2. EP #618: Lancering af podcast i 2023

    Udgivet: 4.5.2023
  3. EP #617: Hvorfor Google Analytics 4 og UA ikke viser de samme tal

    Udgivet: 27.4.2023
  4. EP #616: T-Shaped vs. Specialist vs. Generalist

    Udgivet: 11.4.2023
  5. EP #615: Hvordan måler du værdi på LinkedIn? Insights Tag, Offline Conversions & CMT

    Udgivet: 30.3.2023
  6. EP #614: Click to Message: Facebooks hurtigst voksende annonceformat lige nu

    Udgivet: 23.3.2023
  7. EP #613: Er Headless fremtiden for webshops?

    Udgivet: 14.3.2023
  8. EP #612: 4x værktøjer på 10 minutter til at blive mere personlig i din marketing

    Udgivet: 9.3.2023
  9. EP #611 En B2B Marketing Funnel i 2023

    Udgivet: 7.3.2023
  10. EP #610: Organisk LinkedIn spiller igen: Emil har fået 1 mio. visninger på 90 dage

    Udgivet: 2.3.2023
  11. EP #609: Google Analytics 4 kommer - 6 ting du skal gøre NU

    Udgivet: 23.2.2023
  12. EP #608: Shopify Markets

    Udgivet: 21.2.2023
  13. EP #607: 10 års erfaring med remote marketingteams

    Udgivet: 14.2.2023
  14. EP #606: 4 tekniske metoder til at få mere ud af Google Ads

    Udgivet: 9.2.2023
  15. EP #605: Hvad kan du gøre med AI i marketing?

    Udgivet: 7.2.2023
  16. EP #604: SMS Marketing

    Udgivet: 31.1.2023
  17. EP #603: E-handel: 5-trins-raketten til at få nye markeder til at virke

    Udgivet: 26.1.2023
  18. EP #602: 7 produktivitets frameworks for marketingteams

    Udgivet: 17.1.2023
  19. EP #601: Serverside tagging via Google Tag Manager

    Udgivet: 12.1.2023
  20. EP #600 Diminishing returns i marketing

    Udgivet: 10.1.2023

3 / 34

Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.