662 Episoder

  1. EP #639: Dataanalyse med AI i fremtiden

    Udgivet: 7.9.2023
  2. EP #638: AI: E-mail Marketing

    Udgivet: 22.8.2023
  3. EP #637: AI: Hvordan AI vender op og ned på betalt annoncering lige nu

    Udgivet: 17.8.2023
  4. EP #636: AI: Hvad betyder AI for Content Marketing (Tekst, Lyd, Video og Billede)

    Udgivet: 15.8.2023
  5. EP #635: LinkedIn opdaterer algoritmen: Sådan vinder du i 2024

    Udgivet: 10.8.2023
  6. EP #634: AI i Data Analyse: GPT Code Interpreter som Game-Changer

    Udgivet: 3.8.2023
  7. EP #633: Marketing til enterprise-virksomheder

    Udgivet: 27.7.2023
  8. EP #632: Facebook Ads er tilbage: 46% billigere kunder YoY

    Udgivet: 25.7.2023
  9. EP #631: Erfaringer efter 30 dage med Thought Leader Ads på LinkedIn

    Udgivet: 20.7.2023
  10. EP #630: Fremtiden for marketing feat. Lars Tvede

    Udgivet: 18.7.2023
  11. EP #629 LinkedIns anbefalinger til dit indhold: Har du hele pyramiden med?

    Udgivet: 11.7.2023
  12. EP #628: Du laver for mange segmenter: Her er de 4, der betyder noget

    Udgivet: 6.7.2023
  13. EP #627: Google og Meta vil lave kreativer for dig: Hvad betyder det for fremtiden?

    Udgivet: 4.7.2023
  14. EP #626: Thought Leader Ads på LinkedIn

    Udgivet: 29.6.2023
  15. EP #625: 7 værktøjer til at super-charge HubSpot for B2B

    Udgivet: 22.6.2023
  16. EP #624: Facebook tvinger Shops/Checkout igennem: Det betyder det for din webshop

    Udgivet: 20.6.2023
  17. EP #623 Skal du bruge flere penge på færre kanaler?

    Udgivet: 15.6.2023
  18. EP #622: YouTube Shorts vs. Facebook Reels

    Udgivet: 13.6.2023
  19. EP #621: De vigtigste trends for Facebook annoncering i 2023

    Udgivet: 6.6.2023
  20. EP #620: 7 learnings fra 10 år med marketing

    Udgivet: 25.5.2023

2 / 34

Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.