Podvertising 2.0
En podcast af Lars Busekist

Kategorier:
32 Episoder
-
Podvertising 2.0. Episode 7. Hvad skal der til for reklamebranchen blive attraktiv for de unge?
Udgivet: 5.9.2022 -
Podvertising 2.0. Episode 5. We're under attack! Greenpeace aktionen i Cannes.
Udgivet: 2.9.2022 -
Podvertising 2.0 Episode 4. Med Cannes sølv og bronze vinder Anders Kure, plus en vild forudsigelse som blev til virklighed!
Udgivet: 22.6.2022 -
Podvertising 2,0. Episode 3. Cannes special - med Cannes Grand Prix, 1 guldløve, 4 sølvløver og 4 bronzeløver vinder Morten Grubak, og sølv og dobbelt bronze vinder Clara Prior Knock.
Udgivet: 14.6.2022 -
Podvertising 2.0 Episode 2. (If you go woke you go broke)
Udgivet: 25.5.2022 -
Podvertising 2.0 Episode 1. (Good ads are not ads) og hvad gør vi som bureauer for at tage ansvar for C02 udledninger?
Udgivet: 16.5.2022 -
Olga Bastian
Udgivet: 23.11.2021 -
Kristian Grove Møller
Udgivet: 8.11.2021 -
Inger Tanderup. Global Group Creative Director at Ogilvy & Mather. Del 2.
Udgivet: 24.6.2021 -
Inger Tanderup. Global Group Creative Director at Ogilvy & Mather. Del 1.
Udgivet: 24.6.2021 -
John Schoolcraft.
Udgivet: 27.4.2021 -
Kresten Schultz Jørgensen
Udgivet: 14.4.2021 -
Clara Prior-Knock
Udgivet: 16.3.2021 -
Lise Skovsted Larsen
Udgivet: 3.3.2021 -
Peter Wibroe. Del 1.
Udgivet: 16.2.2021 -
Peter Wibroe. Del 2.
Udgivet: 16.2.2021 -
Season 2. Prologue.
Udgivet: 4.2.2021 -
Season 2. Farah Dib.
Udgivet: 2.2.2021 -
Julespecial. 5 regler for branchen's overlevelse.
Udgivet: 17.12.2020 -
Xmas special with Rory Sutherland, episode 2.
Udgivet: 2.12.2020
A funky podcast looking into the challenges the communication industry is facing. Both big transformative and small personal problems are discussed by a panel of the very best industry people.