Set, hørt, valgt
En podcast af Mads og Niels
77 Episoder
-
77# Jannich Rindom - Vigtigheden af at bygge et personligt brand, som skaber salg. Hør hvordan Jannich har gjort.
Udgivet: 6.4.2023 -
76# Sådan bruger du storytelling til at tiltrække kunder - Nina Tengberg
Udgivet: 30.3.2023 -
75# Trine Ravnkilde - Hvorfor du skal vælge en niche, hvis du vil have succes med din markedsføring
Udgivet: 23.3.2023 -
74# Potter deler ud af sine +15 års erfaring med podcasting og personlig branding - Ib Potter
Udgivet: 23.2.2023 -
73# En død simpel strategi til at gøre dig top of mind og få flere kunder
Udgivet: 16.2.2023 -
72# Den gyldne regel til at få din målgruppes opmærksomhed
Udgivet: 9.2.2023 -
71# De 3 elementer, der skal til for at blive go-to personen i din niche
Udgivet: 2.2.2023 -
70# Stjæl vores værktøj til at få skarpere kommunikation, der fastholder målgruppen og skiller dig ud
Udgivet: 26.1.2023 -
69# 5 hacks, der skaber stærkt bånd til din målgruppe og skiller dig ud fra konkurrenterne
Udgivet: 19.1.2023 -
68# Hvordan vi skaber den lytteværdige podcast, så lytterne kommer igen og igen (Vores nye framework step by step)
Udgivet: 15.12.2022 -
67# Den magiske 3 trins trappe
Udgivet: 8.12.2022 -
66# Hvad er vigtigst, podcast idéen vs. eksekvering?? (Kun en af dem giver dig succes)
Udgivet: 1.12.2022 -
65# Hvordan Rikke Struve styrkede sit personlige brand med en podcast
Udgivet: 3.11.2022 -
64# Hvordan Inmix har brugt podcast til B2B markedsføring - Frederik Nikolai Kruchov
Udgivet: 27.10.2022 -
63# 3 måder at bruge podcasting i sin B2B markedsføring
Udgivet: 12.10.2022 -
62# Løs dine branding og content creation udfordringer som virksomhed, med podcast (Interview fra B2B talks - Casper Hornstrup)
Udgivet: 10.10.2022 -
61# Strategien bag, hvordan vi postede 2500 gange på 1 år pga. af vores podcast
Udgivet: 5.10.2022 -
60# Hvordan Mettes podcast totalt ændrede hendes forretning - Mette Fuglsang Larsen
Udgivet: 27.9.2022 -
59# Læringer fra vores podcast med +200.000 downloads
Udgivet: 15.9.2022 -
58# 5 uventede side-effekter ved at starte en podcast. (Nogle overgår målet om tiltrække kunder via podcasten)
Udgivet: 1.9.2022
I podcasten 'set, hørt, valgt' taler vi om, hvordan selvstændige kan tiltrække flere kunder online. Formatet er en kombination af interviews med andre eksperter, som fortæller deres historie, strategier og tips og tricks til at blive set, hørt og valgt. Og så episoder, hvor Mads og Niels dykker ned i et specifikt emne, som er yderst relevant for selvstændige i rejsen fra anonym til anerkendt. Men hele omdrejningspunktet for podcaster er i bund og grund, hvordan man skærer igennem de digitale lydmur, og bliver set, hørt og valgt af målgruppen. Med værterne Mads Lyngø og Niels Greve.